دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1196302
۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
ایران و اسرائیل

حوزه/ اسرائیل بعد از تحقیر در وعده صادق و تحمل فشار سنگین افکارعمومی، با کلی تاد و تدبیر و جلب حمایت آمریکا و همچنین شوآف رسانه ای، به ناچار اقدامی بزدلانه را ترتیب داد.

خبرگزاری حوزه | اسرائیل با اقدام بچه گانه دیشب، به دنبال تصویرسازی در رسانه های جهان و اقناع افکارعمومی داخلی است؛ حال آنکه او از انفعال خود در میدان واقعی و ضعف در رویارویی با ج.ا کاملا آگاه است!

١. اسرائیل بعد از تحقیر در وعده صادق و تحمل فشار سنگین افکارعمومی، با کلی تاد و تدبیر و جلب حمایت آمریکا و همچنین شوآف رسانه ای، به ناچار اقدامی بزدلانه را ترتیب داد.

٢. آن ها پیش تر با انبوهی از پیام های رسمی و غیررسمی، از ج.ا خواسته بودند که در برابر این اقدام نمایشی، واکنشی نشان ندهد. اما ج.ا در ۴ دهه گذشته نشان داده تجاوز به مرزهای خود را مطلقا بی پاسخ نخواهد گذاشت.

٣. این اقدام که با هدف احیای تصویر پیروزی برای اسرائیل شکل گرفته بود، با سامانه پدافندی قدرتمند ایران، از قضا خود به شکستی دوباره برای این رژیم تبدیل شد و خوراکی برای طنزپردازان رسانه ای در چند ساعت گذشته فراهم کرد!

۴. آنچه در این شرایط اهمیت دارد، ارائه تصویری از اقتدار برای نیروی های مسلح ایران و جموری اسلامی و همچنین مطالبه تحقق وعده صادق ٣ در پاسخ به بازی اسرائیل با دم شیر است.

مسعود نیک روش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha